همسفر خوب یکی از مهم ترین دلایل برای آغاز سفر است، درست است که گاهی سفر کردن تنهایی برای آرامش روح بسیار مفید است، اما سفر یا یک همسفر عالی و خوش اخلاق بسیار دلچسب تر است.

اگر همسفر خوب را دارید و به فکر سفر کردن هستید آس چارتر اینجاست تا با هر مبلغی که مورد نظر شماست برایتان بلیط هواپیما، بلیط چارتری و یا بلیط چارتر ارزان هواپیما تهیه کند.

بسیاری از افراد هنگام سفر کردن دچار استرس می شوند و همین استرس باعث می شود تا در زمان جمع آوری وسایل سردرگم و یا فراموشی به سراغشان بیایید در این مواقع بهترین راه حل این است که از هفته ی قبل تمام وسایل ضروری و قابل حمل را روی برگه ای برای خود یادداشت کنید تا در زمان جمع کردن وسایل دچار این سردرگمی نشوید.

علاوه بر بستن چمدان ها جمع آوری وسایل و ابزارهای لازم، رزرو هتل و خرید بلیط چارتر هواپیما خارجی بخش‌های مهمی است که باید کاملا با برنامه ریزی صورت بگیرد.

اما گاهی مواردی نادیده گرفته می شود که در جای خود بسیار مهم است، بطوریکه ممکن تمام زحمات، برنامه‌ریزی سفر، هزینه‌هایی که برای سفر انجام دادید و حتی لذت سفر شما را تحت شعاع خود قرار دهد، آن‌هم انتخاب همسفر خوب است. تابه‌حال به این موضوع توجه کردید، اگر همسفرتان را درست انتخاب نکنید با چه مسائلی روبرو خواهید شد.

انتخاب همسفر خوب یکی از مهم ترین عوامل سفر است، فرقی ندارد که همسفر شما دوست شما باشد یا از خانواده یا اطرافیان شما، حتی می توانند همکلاسی شما باشد فاکتور های مهم برای انتخاب همسفر شناخت کامل آن فرد و نزدیک بودن سلایق و علاقه مندی ها به یکدیگر می باشد. به عنوان مثال اگر شما دوست دارید به جنگل ومناطق سرسبز ایران سفر کنید باید همسفری را انتخاب کنید که آن هم به جنگل علاقه داشته باشد.

آس چارتر در این مقاله به شما کمک میکند تا بهترین همسفر ، بهترین و بلیط هواپیما و یا بلیط چارتر را برای خود انتخاب کنید و سفری عالی و بدون دغدقه را داشته باشید.

در ادامه به چند مورد تیپ رفتاری ها برای پیدا کردن همسفر عالی می پردازیم:

ماجراجویی و کنجکاوی :

اگر فرد ماجراجویی هستید پس به دنبال همسفر ماجراجو و کنجکاو باشید. ماجراجویی همسفر تمام تلاش و برنامه‌ریزی برای رفتن به سفر به خاطر این است که به دیدن مکان‌های جدید و جذاب برویم.یکی از دلایلی که باعث می شود، انسان تصمیم به سفر بگیرد آشنایی با مکان های جدید و دیدن مکان های کمتر شناخته شده است؛ بنابراین لذت بردن از دیدن چیزهای جدید و نو از ویژگی های مهم همسفر خوب است. حال فرض کنید با فردی همسفر هستید که اصلاً حاضر نیست برای دیدن جاهای جذاب و هیجان‌انگیز همراه شما باشد. برخی افراد ذاتا آدم های تنبل و بی حوصله هستند و حاضر نیستند دل به جنگل، کوه و دشت و کوهنوردی بزنند. پس ممکن است این باعث بروز دلخوری شود و فرصت هایی که می توانستید تفریح کنید به راحتی از دست برود.

انعطاف پذیری:

افراد انعطاف پذیر از این که برنامه هایی که برای سفر چیده اند، به هر دلیلی مثل شرایط بد آب و هوایی یا ترافیک پیش بینی نشده، به هم بخورد ناراحت نمی شوند و با آرامش برنامه دیگری را جایگزین می کنند. این افراد از خوردن غذاهای جدید و آشنایی با فرهنگ ها و آداب نو نه تنها ناراحت نمی شوند، بلکه از این موارد استقبال نیز می کنند  و معمولا افراد خوش سفری هستند و سفر در کنار این افراد بسیار لذت بخش می باشد..